Bestsellery
Kolczyki Srebrne PUZZLE Srebro p.925
Kolczyki Srebrne PUZZLE Srebro p.925
39,00 zł
para
Kolczyki Sztyfty Białe Cyrkonie Stal Szlachetna
Kolczyki Sztyfty Białe Cyrkonie Stal Szlachetna
16,90 zł 12,90 zł
para
Kolczyki Sztyfty Czarne Cyrkonie Stal Szlachetna
Kolczyki Sztyfty Czarne Cyrkonie Stal Szlachetna
16,90 zł 12,90 zł
para
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bezpieczne Zakupy

 

  • Różne formy płatności:
  • Gotówka/Przelew/PayU/Credit Card/PayPal.
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
  • Szybka wysyłka.

 

KONTAKT:

email: sklep@bridge-art.pl
tel.:     665 44 55 08

 

 

regulamin sklepu internetowego

Częste pytania

 

W PRZYPADKU BRAKU MAILA Z POTWIERDZENIEM ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT: sklep@bridge-art.pl

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@bridge-art.pl lub telefonicznie: 665 44 55 08.
  • Mała ilość – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wykonać ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@bridge-art.pl lub telefonicznie: 665 44 55 08.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email wiadomość z potwierdzeniem zakupu oraz informacjami potrzebnymi do dokonania wpłaty - proces realizacji zamówienia rozpoczniemy niezwłocznie po odnotowaniu wpływu należności na nasze konto. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie są formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • list polecony priorytetowy (Poczta Polska)
  • list polecony ekonomiczny (Poczta Polska)
  • PACZKA24 (Poczta Polska)
  • PACZKA24 za pobraniem (Poczta Polska)
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line lub karta kredytowa/debetowa),
  • płatność za pobraniem (gotówką przy odbiorze),
  • płatność PayPal.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Zniżki nie łączą się, tak więc kupony rabatowe aktywne są dla asortymentu spoza aktualnej promocji i wyprzedaży.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 665 44 55 08.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 665 44 55 08.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W stopce wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz numer nadawczy oraz link do strony, na której możesz śledzić przesyłkę. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 



 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 665 44 55 08.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Wyjątek stanowią przedmioty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl