Bestsellery
Bransoletka Charms LIVE LAUGH LOVE 34 Kolory
Bransoletka Charms LIVE LAUGH LOVE 34 Kolory
9,90 zł 5,94 zł
szt.
Bransoletka Charms Samolot 34 Kolory
Bransoletka Charms Samolot 34 Kolory
9,90 zł
szt.
Czarny Naszyjnik Choker Długi Rzemyk
Czarny Naszyjnik Choker Długi Rzemyk
16,90 zł 13,90 zł
szt.
Czarny Naszyjnik Choker Długi Rzemyk II
Czarny Naszyjnik Choker Długi Rzemyk II
16,90 zł 13,90 zł
szt.
Naszyjnik Wisior SERCE Stal Szlachetna GRAWER GRATIS
Naszyjnik Wisior SERCE Stal Szlachetna GRAWER GRATIS
39,90 zł 34,90 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bezpieczne Zakupy

 

  • Różne formy płatności:
  • Gotówka/Przelew/PayU/Credit Card/PayPal.
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
  • Szybka wysyłka.

 

KONTAKT:

email: sklep@bridge-art.pl
tel.:     665 44 55 08

 

 

regulamin sklepu internetowego

Reklamacje i zwroty
Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 665 44 55 08.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o reklamacji: sklep@bridge-art.pl
  2. Prześlij do nas przesyłką poleconą produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu na adres:  BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@bridge-art.pl lub telefonicznie: 665 44 55 08. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

WZÓR PISMA REKLAMACYJNEGO:


1. DANE KLIENTA 
Imię i Nazwisko _______________________________________________________________________
Kod Pocztowy _________________Miejscowość ____________________________________________
Telefon ______________________ Data wypełnienia reklamacji _______________________________

2. INFORMACJE O PRZEDMIOCIE REKLAMACJI
Produkt ____________________________ Data i miejsce zakupu ______________________________
Seria/model ________________________ Nr dokumentu zakupu**____________________________
**) numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
OPIS WADY/PRZYCZYNA REKLAMACJI

3. DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO

(Czytelny podpis Klienta)

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wyjątek stanowią przedmioty o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (Art. 10, ustęp 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o swojej decyzji: sklep@bridge-art.pl
  2. Odeślij zakupiony produkt przesyłką rejestrowaną na adres:  BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce.
  3. Zwroty przesłane przesyłką za pobraniem nie są przyjmowane.
  4. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt i Ty ponosisz odpowiedzialność za stan odsyłanego towaru - zabezpiecz towar dokładnie, by nie uległ uszkodzeniu.
  5. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o zwrocie produktu. Numer konta, na które ma być przekazany zwrot pieniędzy i dane potrzebne do wykonania przelewu prześlij mailem na adres: sklep@bridge-art.pl
  6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności za produkt.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)



W przypadku odstąpienia od Umowy sklep bridge-art.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.



Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach bridge-art.pl nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

(...) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (...) (np. biżuteria personalizowana grawerunkiem itp.)


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. Spory rozstrzygane są przez sąd według przepisów prawa polskiego.




do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl