
- Biżuteria Srebrna p.925(596)
- Biżuteria Pozłacana 24K(110)
- Biżuteria ze Stali Szlachetnej(78)
- Biżuteria Modułowa(77)
- Grawer i Personalizacja(255)
- Bransoletki(341)
- Naszyjniki(276)
- Kolczyki(76)
- Zawieszki Charms(52)
- Komplety Biżuterii(23)
- Pierścionki(14)
- Wisiorki(1)
- Łańcuszki(23)
- Zestawy(41)
- ANIMALS(100)
- ETERNAL LOVE(85)
- SPORT(34)
- Biżuteria Męska(67)
- Biżuteria Dziecięca(46)
- Biżuteria z Kamieni(26)
- Biżuteria z Kryształów(32)
- Dewocjonalia(36)
- Półfabrykaty(2)
- Opakowania(12)
- Pielęgnacja Srebra(2)
Nowości
Promocje



Symbole w Biżuterii - Czterolistna Koniczynka
Symbole w Biżuterii - Serce

- 100% polskie rękodzieło (producent).
- Różne formy płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU (karta kredytowa, karta debetowa, BLIK, portfele elektroniczne), PayPal, gotówka w siedzibie firmy.
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
- Szybka wysyłka.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Szanowni Klienci! W związku z sytuacją wywołaną pandemią informujemy, że wysyłka za granicę zostaje wstrzymana do odwołania. Zamówienia krajowe realizowane są w normalnym trybie, czyli w ok. 2-4 dni robocze plus dostawa (kurier DPD).
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508.
- Mała ilość – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wykonać ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508.
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email wiadomość z potwierdzeniem zakupu oraz informacjami potrzebnymi do dokonania wpłaty - proces realizacji zamówienia rozpoczniemy niezwłocznie po odnotowaniu wpływu należności na nasze konto. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie są formy dostawy?
W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Kurier DPD
- Poczta Polska (zawieszona do odwołania)
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna PayU (przelew on-line lub karta kredytowa/debetowa, BLIK, portfele elektroniczne),
- płatność PayPal.
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów, płatność przelewem z góry lub gotówką przy odbiorze.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Zniżki nie łączą się, tak więc kupony rabatowe aktywne są dla asortymentu spoza aktualnej promocji i wyprzedaży.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.665445508.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.665445508.
Gdzie jest moja przesyłka?
W stopce wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz numer nadawczy oraz link do strony, na której możesz śledzić przesyłkę. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.665445508.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Wyjątek stanowią przedmioty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.