***Czas realizacji zamówień 2 dni robocze plus dostawa***

 

Produkt dnia
Sakiewka Srebrna 12/8cm
Sakiewka Srebrna 12/8cm

6,00 zł

szt.
Sakiewka Złota 12/8cm
Sakiewka Złota 12/8cm

6,00 zł

szt.
Argentum Płyn do Czyszczenia Wyrobów Srebrnych
Argentum Płyn do Czyszczenia Wyrobów Srebrnych

19,00 zł

Pudełko Srebrne z Kokardką 8/5cm
Pudełko Srebrne z Kokardką 8/5cm

10,00 zł

szt.
Bestsellery
Bezpieczne Zakupy

 

  • 100% polskie rękodzieło (producent).
  • Różne formy płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU (karta kredytowa, karta debetowa, BLIK, portfele elektroniczne), PayPal, gotówka w siedzibie firmy.
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
  • Szybka wysyłka.

 platnosc

 

Częste pytania

 

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508.
  • Mała ilość – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wykonać ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Czas realizacji wynosi około 3-4 dni robocze z dostawą. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email wiadomość z potwierdzeniem zakupu oraz informacjami potrzebnymi do dokonania wpłaty - proces realizacji zamówienia rozpoczniemy niezwłocznie po odnotowaniu wpływu należności na nasze konto. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie są formy dostawy?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Kurier DPD ,
  • Paczkomat InPost,
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt wysyłki uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranego sposobu dostawy. Całkowity koszt wysyłki zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line, karta kredytowa/debetowa, BLIK, portfele elektroniczne),
  • płatność elektroniczna Przelewy24 (przelew on-line, karta kredytowa/debetowa, BLIK),
  • płatność internetowa PayPal (portfel elektroniczny).

Płatność automatyczna się nie powiodła, czy mogę zapłacić w inny sposób?

  • Oczywiście, w przypadku wystąpienia błędu podczas płatności automatycznej nie musisz rezygnować z zakupionych produktów lub ponawiać zakupu. Po upewnieniu się, że transakcja została odrzucona przez operatora płatności możesz zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem podając w tytule płatności numer zamówienia.
  • Nr konta do wpłat: 33 1050 1083 1000 0090 6822 3453 (ING).

 

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów, płatność przelewem z góry lub gotówką przy odbiorze.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Zniżki nie łączą się, tak więc kupony rabatowe aktywne są dla asortymentu spoza aktualnej promocji i wyprzedaży.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.665445508.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.665445508.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W stopce wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz numer nadawczy oraz link do strony, na której możesz śledzić przesyłkę. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 



 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.665445508.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Wyjątek stanowią przedmioty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl