Bestsellery
Bezpieczne Zakupy

 

  • Różne formy płatności:
  • Gotówka/Przelew/PayU/Credit Card/PayPal.
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
  • Szybka wysyłka.

 platnosc

KONTAKT:

email: sklep@bridge-art.pl
tel.:     665 44 55 08

 

 

regulamin sklepu internetowego

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 665 44 55 08.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o reklamacji: sklep@bridge-art.pl
  2. Prześlij do nas przesyłką poleconą produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu na adres:  BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@bridge-art.pl lub telefonicznie: 665 44 55 08. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Wzór pisma reklamacyjnego:


1. DANE KLIENTA 


Imię i Nazwisko _______________________________________________________________________
Kod Pocztowy _________________Miejscowość ____________________________________________
Telefon ______________________ Data wypełnienia reklamacji _______________________________

 

2. INFORMACJE O PRZEDMIOCIE REKLAMACJI


Produkt ____________________________ Data zakupu ______________________________
Seria/model ________________________ Nr dokumentu zakupu**____________________________
**) numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

 

3. OPIS WADY/PRZYCZYNA REKLAMACJI

 

4. DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO

 

(Czytelny podpis Klienta)

 

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wyjątek stanowią przedmioty o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (Art. 10, ustęp 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o swojej decyzji: sklep@bridge-art.pl
  2. Odeślij zakupiony produkt przesyłką poleconą na adres:  BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Zabezpiecz towar dokładnie, by nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o zwrocie produktu. Formularz zwrotu do pobrania w Regulaminie Sklepu pod linkiem: >>REGULAMIN
  5. Numer konta, na które ma być przekazany zwrot pieniędzy i dane potrzebne do wykonania przelewu prześlij mailem na adres: sklep@bridge-art.pl
  6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności za produkt. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o tym mailowo. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

W przypadku odstąpienia od Umowy sklep bridge-art.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.




Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach bridge-art.pl nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

(...) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (...) (np. biżuteria z osobistym grawerunkiem itp.)


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. Spory rozstrzygane są przez sąd według przepisów prawa polskiego.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl