
- Biżuteria Srebrna p.925(541)
- Biżuteria ze Stali Szlachetnej(229)
- Grawer i Personalizacja(333)
- Biżuteria Uniseks(211)
- BIŻUTERIA VINTAGE(40)
- Bransoletki(402)
- Naszyjniki(260)
- Kolczyki(55)
- Komplety Biżuterii(20)
- Bransoletki na Nogę(33)
- Zawieszki Charms(27)
- Pierścionki(12)
- Opakowania Ozdobne(8)
- ANIMALS(110)
- ETERNAL LOVE(110)
- SPORT(29)
Nowości
Promocje

***Czas realizacji 1-2 dni robocze plus dostawa***


6,00 zł

10,00 zł

6,00 zł


99,00 zł

99,00 zł

150,00 zł

99,00 zł

75,00 zł

99,00 zł

79,00 zł

89,00 zł

89,00 zł

89,00 zł

150,00 zł

Dlaczego personalizowana biżuteria to idealny prezent na każdą okazję
Bransoletki z grawerunkiem, a Twoje bezpieczeństwo na co dzień

- 100% polskie rękodzieło (producent).
- Różne formy płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU (karta kredytowa, karta debetowa, BLIK, portfele elektroniczne), PayPal, gotówka w siedzibie firmy.
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
- Szybka wysyłka.

Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.665445508.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o reklamacji: bridge-art@bridge-art.pl
- Prześlij do nas przesyłką poleconą (potwierdzoną dowodem nadania z numerem nadawczym) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu na adres: BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Uwaga! Biżuterię srebrną należy regularnie czyścić zgodnie z zaleceniami na ulotce, pokrywanie się powierzchni srebra nalotem (tlenkiem) jest procesem naturalnym, odwracalnym i nie podlega reklamacji. Usługa czyszczenia świadczona przez sklep jest odpłatna.
Wzór pisma reklamacyjnego:
1. DANE KLIENTA
Imię i Nazwisko ________________________
Ulica / nr domu / mieszkania _________________________________________
Kod pocztowy _________________ Miejscowość _________________
Telefon ______________________
Data wypełnienia formularza reklamacji _______________________
2. INFORMACJE O PRZEDMIOCIE REKLAMACJI
Nr zamówienia: ____________________________
Data zakupu: ______________________________
Nr faktury VAT lub paragonu fiskalnego: ____________________________
Produkt: ____________________________
Seria/model/specyfikacja: ________________________
3. OPIS WADY/PRZYCZYNA REKLAMACJI
4. DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO
________________________
(Czytelny podpis Klienta)
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wyjątek stanowią przedmioty o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (Art. 10, ustęp 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o swojej decyzji: bridge-art@bridge-art.pl
- Odeślij zakupiony produkt przesyłką poleconą na adres: BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Zabezpiecz towar dokładnie, by nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o zwrocie produktu. Formularz zwrotu do pobrania w Regulaminie Sklepu pod linkiem: >>REGULAMINY
- Numer konta, na które ma być przekazany zwrot pieniędzy i dane potrzebne do wykonania przelewu prześlij mailem na adres: bridge-art@bridge-art.pl
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności za produkt. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o tym mailowo. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
W przypadku odstąpienia od Umowy sklep bridge-art.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Brak odstąpienia od umowy:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa o prawach konsumenta, art. 38) prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
"w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"
np. biżuteria z wykonanym na życzenie grawerunkiem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. Spory rozstrzygane są przez sąd według przepisów prawa polskiego.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
HOJKA BRYGIDA BH-ART PRACOWNIA I SKLEP
ul. Jana Matejki 25, 43-417 Kaczyce adres e-mail: bridge-art@bridge-art.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Numer zamówienia: .......................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................
- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
- Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ..........................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.