Czas realizacji zamówień wynosi ok. 2-3 dni roboczych.

Bestsellery
Kolczyki Sztyfty Białe Cyrkonie Stal Szlachetna
Kolczyki Sztyfty Białe Cyrkonie Stal Szlachetna
20,00 zł 14,00 zł
para
Kolczyki Sztyfty Czarne Cyrkonie Stal Szlachetna
Kolczyki Sztyfty Czarne Cyrkonie Stal Szlachetna
20,00 zł 14,00 zł
para
Kolczyki Srebrne PUZZLE Srebro p.925
Kolczyki Srebrne PUZZLE Srebro p.925
49,00 zł
para
Bezpieczne Zakupy

 

  • 100% polskie rękodzieło (producent).
  • Różne formy płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny PayU (karta kredytowa, karta debetowa, BLIK, portfele elektroniczne), PayPal, gotówka w siedzibie firmy.
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
  • Szybka wysyłka.

 platnosc

 

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.665445508.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o reklamacji: bridge-art@bridge-art.pl
  2. Prześlij do nas przesyłką poleconą (potwierdzoną dowodem nadania z numerem nadawczym) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu na adres: BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bridge-art@bridge-art.pl lub telefonicznie: +48.665445508. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Uwaga! Biżuterię srebrną należy regularnie czyścić zgodnie z zaleceniami na ulotce, pokrywanie się powierzchni srebra nalotem (tlenkiem) jest procesem naturalnym, odwracalnym i nie podlega reklamacji. Usługa czyszczenia świadczona przez sklep jest odpłatna.

 

Wzór pisma reklamacyjnego:

 

 


1. DANE KLIENTA 


Imię i Nazwisko ________________________

Ulica / nr domu / mieszkania _________________________________________
Kod pocztowy _________________ Miejscowość _________________
Telefon ______________________

Data wypełnienia formularza reklamacji _______________________

 

2. INFORMACJE O PRZEDMIOCIE REKLAMACJI

 

Nr zamówienia: ____________________________

Data zakupu: ______________________________

Nr faktury VAT lub paragonu fiskalnego: ____________________________

Produkt: ____________________________

Seria/model/specyfikacja: ________________________

 

 3. OPIS WADY/PRZYCZYNA REKLAMACJI

 

 

 

4. DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO

 

 

 

________________________ 

(Czytelny podpis Klienta)

 

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Wyjątek stanowią przedmioty o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (Art. 10, ustęp 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową i poinformuj nas o swojej decyzji: bridge-art@bridge-art.pl
  2. Odeślij zakupiony produkt przesyłką poleconą na adres: BH-ART Pracownia i Sklep Brygida Hojka, ul. Matejki 25, 43-417 Kaczyce. Zabezpiecz towar dokładnie, by nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o zwrocie produktu. Formularz zwrotu do pobrania w Regulaminie Sklepu pod linkiem: >>REGULAMINY
  5. Numer konta, na które ma być przekazany zwrot pieniędzy i dane potrzebne do wykonania przelewu prześlij mailem na adres: bridge-art@bridge-art.pl
  6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności za produkt. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o tym mailowo. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

W przypadku odstąpienia od Umowy sklep bridge-art.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.




Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach bridge-art.pl nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

(...) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (...) (np. biżuteria z osobistym grawerunkiem itp.)


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. Spory rozstrzygane są przez sąd według przepisów prawa polskiego.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl